Skandynawskie Linie Lotnicze SAS w Polsce

   


 

[2014-02-05]

Nowa odsłona programu EuroBonus Skandynawskich Linii Lotniczych SAS

EuroBonus jest jednym z wiodących programów lojalnościowych w Skandynawii i jest bardzo ceniony przez klientów SAS. Wkrótce uruchomiona zostanie nowa odsłona programu, oferująca szereg korzyści i usług, dzięki którym podróżowanie będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.

EuroBonus jest centralnym punktem oferty dla klientów SAS od 1982 roku, a jego rozwój i doświadczenia zebrane od tego czasu doprowadziły do zaprezentowania nowej odsłony programu lojalnościowego, który ma aktualnie 3,2 mln uczestników. Początkowo był on programem oferującym punkty osobom często podróżującym. Po szeregu zmian, w jego ramach dostępnych jest wiele korzyści i usług oferowanych przez różnych partnerów, a teraz ich liczba jeszcze się zwiększy.

„Jest to bardzo ważny krok dla SAS - do tej pory lojalność naszych klientów była wynagradzana punktami. Teraz uczestnicy programu EuroBonus mogą oczekiwać także lojalności od SAS i uzyskają wyjątkową wartość dodaną. Uczestnicy programu powinni czuć, że dostają coś ekstra przed podróżą, w jej trakcie i po jej zakończeniu", mówi Eivind Roald, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży i marketingu w SAS.

Dzięki szczegółowym badaniom skandynawskiego rynku turystycznego i sondażom przeprowadzonym wśród własnych klientów, linie SAS zgromadziły obszerną wiedzę na temat profilu i potrzeb osób często podróżujących, dlatego program EuroBonus, poprzez nowe korzyści i usługi, będzie najpełniej odpowiadał tym właśnie oczekiwaniom.

Nowe elementy programu EuroBonus:

• Nowy poziom dla osób podróżujących najczęściej: EuroBonus Diamond

• Nowe korzyści dla uczestników pakietu Gold: podaruj w prezencie srebrną kartę, dwie dodatkowe sztuki bagażu w cenie, do tego zwiększona dostępność bonusowych przelotów

• Obniżenie progu uczestnictwa w pakiecie Silver (wystarczy 5 przelotów tam i z powrotem)

• Uczestnicy pakietu Silver otrzymują dostęp do poczekalni SAS lounge i procedury Fast Track w wybranych okresach (Święta Bożego Narodzenia i w sezonie wakacyjnym)

• Wszyscy uczestnicy EuroBonus mogą bezpłatnie do siebie dzwonić i wysyłać SMSy poprzez aplikację.

Uruchamiany obecnie Eurobonus nowej generacji jest dopiero początkiem tego, co program będzie obejmował w przyszłości, dlatego wkrótce pojawią się kolejne innowacje.

„Zaprezentowany dziś program to dopiero początek długofalowej strategii mającej na celu odróżnienie SAS od konkurencji, gdyż chcemy aby jego uczestnicy zobaczyli jak wyraźna jest ta różnica. SAS współpracuje obecnie z wieloma silnymi markami zewnętrznymi, które razem będą stanowić w przyszłości grupę partnerów zapewniających uczestnikom programu wyjątkowe korzyści zarówno w życiu codziennym, jak i podczas podróży", mówi Eivind Roald.

Nowa formuła programu EuroBonus obowiązuje od kwietnia 2014 roku.

wersja do druku  wersja do druku

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS są obecne w Polsce od 1957 roku.
SAS jest jednym z członków założycieli sojuszu "Star Alliance", który powstał w 1997 r jako zintegrowana międzynarodowa sieć transportu lotniczego.

Star Alliance W skład Star Alliance wchodzi 25 renomowanych linii lotniczych oraz 2 linie regionalne: Aegan, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Egyptair, Ethiopian Airlines, Eva Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, SAS Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, THAI, Turkish Airlines, United Airlines. Członkowie regionalni: Adria Airways i Croatia Airlines.
Dzięki swoim partnerom "Star Alliance" może zaoferować pasażerom największy system połączeń lotniczych na świecie. Flotę należącą do "Star Alliance" stanowi ponad 4 650 samolotów, które oferują ponad 18 500 połączeń dziennie do 1 330 portów lotniczych w 192 krajach.
Sojusz przewozi rocznie średnio 641 milionów pasażerów, co czyni Star Alliance największym sojuszem lotniczym na świecie.

www.flysas.pl

www.staralliance.com

© Copyright Rekta Consulting 2004-2016